3.9.15

HAUL ZAKUPOWY SIERPIEN 2015 - KOSMETYKI


W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje nowości kosmetyczne, które kupiłam w sierpniu:)
Muszę przyznać, że sierpień minął mi bardzo szybko i troszkę szkoda, że niedługo koniec tego słoneczka i koniec lata.:( Wracając do zakupów zobacznie co nowego wpadło w moje łapki;)





* woda perfumowana Avon Femme Icon 
* płyn do kąpieli Dove o zapachu pomarańczy
* peeling Planet Spa Avon
* woda perfumowana Sunshine Kiss Avon
* mgiełka Sunshine Kiss Avon
* podkład Bourjois nr 53
* woda perfumowana Secret Fantasy Kiss Avon
* róż Bourjois
* tusz do rzes Pump Up Curve It 
* eyeliner w pisaku Avon
* 2 szminki Avon








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger