2.12.15

Listopad w zdjęciach

Cześć.! :)
Wydaje się, że nie tak dawno wstawiałam zdjęcia z października, a tu jeszcze miesiąc i święta.:d
Chociaż ja akurat obchodzę te w styczniu, to i tak zaczynam czuć świąteczną atmosferę. Galerie i sklepy przystrojone lampkami. W sklepach zaczynają się pojawiać ozdoby świąteczne. Ehhh kto tego nie lubi?;)
Co nowego u mnie? Chyba bez większych zmian. Praca, dom, a w wolnym czasie tworzę cotton balls i bombki ze wstążki. Obiecuję, że na blogu dodam małe diy z tego co robię;) 
Niestety ostatnio bardzo mało jest też zdjęć ze stylizacjami. Nad czym bardzo ubolewam.:( Niestety pogoda nie chce zbytnio ze mną współpracować, a kiedy wracam z pracy jest już ciemno i zdjęcia nie wychodzą tak jak bym chciała.:(
Ale obiecuję, że już w styczniu zaczynam nad tym pracować.:)

Nie przedłużając zostawiam Was ze zdjęciami. :)
Bye.! 

 1. Ulubiony<3 2. Cukieraski z Biedronki 3. Jedne z prób zdjęciowych;)

 1. Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia<3 2. Rodzinka Wibo 3. Avon k16/2015

 1. Post z zakupami Rossmann 2. <3 3. Zakupy Pepco

 1. Kinder mikołaj .:d 2. Avon K17/2015 3. Arrow<3

1. Płyny do kąpieli Dove 2. Reniferki 3. Końcowy efekt bombki:d (niedługo diy)

A Wy robicie takie podsumowania?

19 komentarzy:

  1. Nie zrobiłam :) ale u Ciebie wypadło świetnie :) puszki są słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bombka z reniferem jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne Ci wychodzą te bombki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram się aby zdjęcia były na dworzu cóż pogoda nie sprzyja. Może dopiero jak spadnie porządny śnieg będzie nam bloggerką lepiej!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś smaka na knoppersa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! <3
    zapraszam na nowy post <3
    http://locastrica.blogspot.com/2015/12/lingerie-kari_5.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie tylko ja lubię produkty z Wibo, u mnie też można ich znaleźć sporo :) Dekoracje do domu z Pepco po prostu uwielbiam, musze się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, bomba jest prześliczna! :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. super mix :) ja nigdy nie robiłam takich podsumowań :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne podsumowanie :) ja wrzucam wszystko na Insta :) wiec nie powielam już tego na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi ochote na cos słodkiego tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger