17.11.16

HAUL | cocolita.pl | Catrice, Semilac, Bourjois


Cześć.!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moich zakupach (w sumie to mini zakupach) na stronie cocolita.pl. Eh która z Nas ich nie lubi;) Tak więc, moje zamówienie przyszło jakoś na początku tygodnia i ja to ja, już zdążyłam wszystko "wypróbować". :D
Jeśli jesteście ciekawe na co skusiłam się tym razem zapraszam dalej.







Pierwszą rzeczą jaką włożyłam do koszyka był korektor od Catrice Liquid Camouflage. Hit o którym było mega głośno w całej blogosferze. Jako że miałam już jeden korektor z tej firmy (wersja w słoiczku), który bardzo lubiłam. Tak więc na tę wersję Liquid Camouflage musiałam się skusić. Długo, długo szukałam tego korektora, ponieważ znika z półek w zastraszającym tempie i nawet kilka godzin po moim zakupie już go nie było. Odcień na który się zdecydowałam to 010 Porcelain, która okazała się strzałem w 10. Muszę przyznać, że ten korektor jest o niebo lepszy od swojego poprzednika i zdecydowanie zostanie moim ulubieńcem. Liquid Camouflage zakryje wszystko co tylko chcemy - nawet cienie pod oczami z którymi niestety ostatnio się zmagam.


Drugą rzeczą była szminka Bourjois Rouge Edition Velvet 010 Don't Pink Of It. Tej szminki raczej nikomu nie trzeba przedstawiać. Muszę przyznać, że chciałam ją upolować na promocji w Rossmann, ale ten kolor jest tak rozchwytywany, że nawet nie miałam sans na jego kupno. No chyba że pojawiłabym się jeszcze przed otwarciem sklepu;) Jeśli chodzi o odcień jest idealny, ponieważ jak już wiecie wolę nieco "spokojniejsze" kolory na ustach. Kolor na ustach jest delikatny i kobiecy.


Kolejną rzeczą, a w sumie rzeczami były 2 buteleczki lakierów hybrydowych Semilac. Pierwszy to 140 Little Stone, a drugi 150 Hunter Queen. Nr 140 to jasny, popielaty kolor, który miałyście już okazję zobaczyć jak wygląda na moich pazurkach <tutaj> Ten kolor zdecydowanie potrzebuje 2 warstw, ponieważ po pierwszym nie wygląda za ciekawie, ponieważ ja widziałam prześwity i smugi. Natomiast kolor 150 to odcień oliwkowej zieleni. Tutaj piękny kolorek otrzymujemy już po nałożeniu pierwszej warstwy.




To by było na tyle moich zakupów. Znacie któryś z tych produktów?



Niedługo pojawi się też pierwszy post z zakupami z alieexpress. Jeśli się Wam spodoba takie posty będą pojawiały się częściej. Tak więc, bądźcie cierpliwe. :)  Buźka.!




Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:


15 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten kolor little Stone

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z tych rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obecnie czwartą sztukę płynnego kamuflażu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 140 Semilac właśnie gości na moich pazurkach w towarzystwie 130 i 032 :) Lakier 150 bardzo mnie ciekawi :D A korektor jest na mojej wish liście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. korektor i pomadka należą do moich ulubionych kosmetyków, świetny haul !

    OdpowiedzUsuń
  6. Za camuflage catrice nie przepadam bo mi strasznie wysuszał okolice pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pomadki z bourjois jednak wolę te z serii aqua ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :), jesteśmy bardzo ciekawi co Pani wyczaruje z naszych lakierów.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep :D Natomiast z Twoich zakupów nie miałam niczego, aczkolwiek ten korektor chodzi mi po głowie już sporo czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię tą wersję korektora Catrice w słoiczku, ale skoro tak polecasz płynny to chyba się skuszę, bo przydałby mi się :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tych lakierów Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korektor też posiadam ; ) świetny haul

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie semilaci to zawsze udany zakup :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę zakupić ten korektor ale boję się, że nie trafię w kolor :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger