19.11.17

Tanie nie znaczy gorsze, czyli niedrogie kosmetyki godne polecenia #3



Cześć.!
Po ulubieńcach października nadszedł czas na kolejny post z serii "Tanie i dobre".
Nie zawsze możemy sobie pozwolić na kosmetyk z wysokiej półki, dlatego też poszukujemy kosmetyków, które są równie dobre, ale nie są tak drogie. Dzisiejsza lista 5 kosmetyków, jest już trzecią tego typu. Jeśli jakoś przeoczyłyście dwie pierwsze części możecie je przeczytać tutaj i tutaj. A jeśli jesteście ciekawe jakie kosmetyki znalazły się w dzisiejszym poście, czytajcie dalej.






Catrice HD Liquid Coverage
 HD Liquid Coverage to podkład z kategorii kryjących i długotrwałych. Konsystencja jest lekka, płynna i dość rzadka z którą świetnie się współpracuje. Już cienka warstwa wystarczy, by ładnie wyrównać koloryt, kolejne zapewniają krycie od średniego po mocne. Cena około 30zł. 



Golden Rose  Matte Crayon Lipstick
Lipstick ma bardzo miękką i kremową konsystencję. Przy wykonywaniu makijażu delikatnie sunie po ustach, bez konieczności użycia większej siły. Kredki są też bardzo dobrze napigmentowane i wystarczy jedno pociągnięcie aby pokryć nimi usta. Dodatkowo po nałożeniu nie czuć ich na ustach i dosłownie możemy o niej zapomnieć, bez obawy, że podczas dnia kolor zawędruje nam poza usta czy też zostawi ślady na zębach. Cena ok.13zł.



Lovely Curling Pump Up
Tusz polecany w blogosferze. Pięknie rozdziela rzęsy dodatkowo wydłużając je. Łatwo nią dotrzeć nawet do najkrótszych rzęs. Zużyłam już kilka "opakowań" i na tym się nie skończy. Cena ok. 10zł.


Wibo Bibułki Matujące
Według mnie to taki "must have" dzięki któremu możemy wyglądać świeżo przez cały dzień. Cena ok.6zł



Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner
Te kredki to najszybszy i najłatwiejszy sposób na podkreślenie spojrzenia. Kredki są wysuwane, a ich konsystencja miękka. Dzięki czemu łatwo się aplikują i rozcierają na oku. Cena ok. 10zł


Znacie te kosmetyki? 
Jeśli tak to co o nich sądzicie?


Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:

17 komentarzy:

  1. Mam pomadkę w kredce z Golden Rose i teraz już rozumiem te wszystkie zachwyty nad tym produktem ;) Miałam też tusz do rzęs z Lovely, ale jednak wolę maskary z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Eveline miałam 1 tusz i niestety oczka mnie po nim strasznie piekły.:(

      Usuń
  2. Uwielbiam podkłąd z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz z Lovely i podkład Catrice bardzo lubię :) Crayonow z GR jeszcze nie miałam, ale pewnie w końcu kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład Catrice bardzo lubiłam do czasu aż po miesiącu zaczął mnie strasznie zapychać

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład i tusz bardzo lubię, a te kredki od Golden mają śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie własnie lubię. W mocniejszych kolorach nie czuję się za dobrze.:(

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. musze kupić ten tusz ;)

    U mnie ROZDANIE na blogu, zachęcam do udziału, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger