26.8.17

Tanie nie znaczy gorsze, czyli niedrogie kosmetyki godne polecenia #2


Witam Was w drugiej już części tanich i dobrych kosmetyków. Kto nie widział pierwszej części zapraszam Was <tutaj>. Wbrew pozorom nie musimy płacić fortuny, aby mieć dobry kosmetyk - czasem wystarczy kilka złoty. Uwierzcie, że nawet te tańsze kosmetyki mogą Was pozytywnie zaskoczyć.
Dzisiaj przedstawię Wam kolejne 5 kosmetyków, które według mnie są warte uwagi.




Maybelline Affinitone
Puder, który daje dobre wykończenie makijażu. Nie czuć go na twarzy, nie obciąża jej i nie zatyka. Plusem jest też to, że skóra jest lekko zmatowiona, wygładzona, a przede wszystkim bez cienia smug. Cena ok. 20zł.



Wibo Diamond Illuminator
Ten kosmetyk można opisać w jednym zdaniu; piękny, tani kosmetyk rozświetlający. Nałożony na skórę daje efekt połysku i gładkości. Rozświetlasz z pozoru jest srebrny, jednak po nałożeniu ma się wrażenie, że jest złoty. Na policzku tworzy przepiękny efekt bez niepotrzebnych drobinek brokatu, które mógłby migotać. Cena ok. 10zł



Eveline Volume Celebrites
Tusz do rzęs, który towarzyszy mi już od jakiegoś czasu. Już po 1 warstwie rzęsy są widocznie wydłużone i rozdzielone. Cena ok. 10zł.



Avon baza pod cienie
Kupiona w ciemno okazała się hitem. Muszę przyznać, że ładnie wyrównuje koloryt i maskuje zaczerwienienia. Delikatnie podbija kolor cieni i trzyma je na powiece cały dzień. Cena ok. 13zł




Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Szminki dają piękne wykończenie, które nie jest tępym matem. Kolor nie zastyga na skorupę i nie kruszy się. Muszę przyznać, że nosi się je niezwykle komfortowo. Długo utrzymują się na ustach, a jak się ścierają to równomiernie.  W ofercie mają szeroką gamę kolorystyczną, dlatego też każda z nas znajdzie coś dla siebie.  Cena ok. 10zł.



Znacie któryś z przedstawionych kosmetyków?
A może macie swoich "tanich" ulubieńców?
Czekam na Wasze komentarze.


Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:


47 komentarzy:

  1. Golden Rose jest mistrzem w tworzeniu tanich a zarazem dobrych pomadek:) Rozswietlacz Wibo długo katowalam, ale nie zdołałam go wykończyć bo ulegl wypadkowi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że przepadłam jeśli chodzi o pomadki GR;)

      Usuń
  2. Rozświetlasz z Wibo i bazę z Avon uwielbiam. Zostaję na dłużej i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i uwielbiam bazę pod cienie Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, początkowo jednak nie byłam co do niej przekonana, ale kiedy zobaczyłam, że przedłuża trwałość cieni, jestem nią zachwycona.:)

      Usuń
  4. Też bardzo lubię szminki Golden Rose, choć wolę te w formie kredek, po prostu są dla mnie wygodniejsze, można się bardzo precyzyjnie pomalować bez konturówki, pędzelka itp. GR ma też świetne lakiery do paznokci. Uwielbiam eyelinery z serii Celebrities Eveline, zwłaszcza szafirowy, ale pozostałe też, mają intensywne kolory i świetne pędzelki. Bardzo dobre cienie, mocno napigmentowane i w ładnych kolorach, robi Makeup Revolution.

    Tanie kosmetyki bywają naprawdę świetne, nieraz byłam pozytywnie zaskoczona nie tylko produktami z tańszych, ale w miarę znanych firm, ale i przypadkowo kupionymi noname'ami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kredek GR również mam ich sporo, a jak tylko wybieram się na zakupy do galerii i przechodzę obok ich wysepki, nie ma opcji, że nie zajrzę i nie dokupię kolejnego koloru.;)

      Usuń
  5. Nie trzeba wydawać duże kasy na kosmetyki jak się okazuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie rowniez chwale rozswietlacz z Wibo oraz baze z Avon, ktora u mnie tez jest hitem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie raz przekonałam się, że kosmetyk nie musi być drogi by był dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matowe pomadki z GR są naprawdę godne polecenia i moim zdaniem nie odbiegają jakościowo od tych droższych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja myślę podobnie.:)
      Po co wydawać mnóstwo pieniędzy jak można mieć dobry produkt za kilka groszy.:)

      Usuń
  9. Wielokrotnie zdarzyło mi się, że kupiłam tanie kosmetyki, do których potem wracałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie.:)A i niektóre z kosmetyków są moimi ulubionymi.:)

      Usuń
  10. Miałam tylko tą bazę pod cienie z Avonu ale i mnie się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co widzę nie miałam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten rozświetlacz Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadki sa bardzo fajne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. puder MNY wogóle się u mnie nie sprwadził;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pomadki Golden Rose! Niestety z tej serii mam tylko jedną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej jak na razie 3, ale kolejne 2 już są w drodze do mnie.:)
      Z GR więcej mam jednak pomadek w kredce.

      Usuń
  16. Te pomadki z GR mają rewelacyjne napigmentowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadki z GR są świetne :) Ten tusz z Eveline miałam, ale srebrną wersję i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! Jeszcze nie miałam tych produktów, ale myślę, że za tę cenę warto je przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście uwielbiam te rozświetlacze z Lovely, mam obie wersje i nie potrafiłabym zdecydować która lepsza ;) Słyszałam jeszcze, że rozświetlacz z My secret to hit, ale na razie jeszcze go nie testowałam ;)
    Szminki Velvett matte też uwielbiam za trwałość, łatwość w nakładaniu i równomierne schodzenie, jednak ja jak na razie nie mogłam dopasować sobie kolorku. Miałam 07 i 14, ale 07 za jasna, a 14 za ciemna więc je stopiłam w jedno i kolorek mam śliczny ♥

    Obserwuję, bardzo spodobał mi się Twój blog i dodaję go do swoich ulubionych ♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te rozświetlacze są mega.:D
      A co do GR to nawet nie przyszło mi do głowy, żeby mieszać kolorki.:D

      Usuń
  20. Those lipstiks are to die for!!!I follow you,can we follow each other?

    https://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pomadki GR <3 Ten odcień 09 wygląda ciekawie. Teraz często, także sięgam po te z płynnej matowej serii :)
    Zapraszam do mnie: http://palola-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pomadki Golden Rose i tusz Eveline (wersja srebrna też jest fajna) :)
    Posiadam też rozświetlacz Wibo, chociaż wolę nieśmiertelną Mary Lou-manizer :D
    p.s dodaję bloga do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozświetlacz Wibo jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam rozświetlacz Wibo i bazę pod cienie z Avonu. :) Będę musiała się przyjrzeć temu tuszowi. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger