środa, 17 maja 2017

NOWOŚCI KOSMETYCZNE OSTATNICH TYGODNI | L'oreal, Semilac, Golden Rose, Delia, Babuszka Agafii, Avon, Astor, Rimmel, Maybelline


Cześć.! :)
Mam wrażenie, że dopiero witaliśmy kwiecień a tu już mamy połowę maja. Według mnie czas leci zdecydowanie za szybko. Dziś przygotowałam dla Was post  z nowościami kosmetycznymi, które wpadły w moje łapki w kwietniu. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie staram się kupować niewiele kosmetyków, w sumie tylko to co jest mi potrzebne. Niestety podczas wizyt w drogeriach zazwyczaj coś wpadnie do mojego koszyka. Tak więc jeśli jesteście ciekawe nowego wpadło w moje łapki zapraszam dalej.

Zacznę od kolejnych zakupów na stronie zebra.pl Muszę przyznać, że lubię ten sklep. Nie tylko pod względem kosmetyków jakie mają w swojej ofercie, ale też kuszących cen. Tym razem w pierwszym zamówieniu kupiłam  podkład L'Oréal Paris True Match oraz kilka nowych kolorów Semilac. 

W kolejnym zamówieniu do koszyka wpadł i tusz L'Oréal Paris Volume Million Lashes So Couture, musujące kulki do kąpieli Delia, maska do włosów i peeling do ciała Babuszki Agafii, szminka Golden Rose oraz eyeliner z tej samej firmy.



Kolejnymi kosmetykami, które nabyłam to mgiełki z Avon. Muszę przyznać, że mam do nich słabość.;) Nawet jeśli nie wypryskam ich na siebie zużywam je jako odświeżacze powietrza. 

Ostatnimi zakupami była promocja w Rossmannie. Tutaj do koszyka wpadły mi same podkłady, ponieważ miałam je już na wyczerpaniu. 

To by było na tyle kwietniowych nowości. Znacie coś z nich?


Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...