poniedziałek, 15 maja 2017

Wiosenne Rozdanie 15.05 - 15.06


Cześć.!
Pogoda za oknem niestety znów Nas nie rozpieszcza. Raz ciepło, raz zimno, raz słońce, za chwilę deszcz i tak w kółko... Jednak aby w końcu przywitać tę wiosnę na dobre przygotowałam dla Was małe rozdanie.
Do wygrania jest paczuszka niespodzianka. Jednak uchylę Wam rąbka tajemnicy, że osoba, która zostanie wylosowana zdobędzie kosmetyki takich firm jak: Catrice, Bielenda, Naked czy też Anastasia Beverly Hills.


Regulamin:
1. Organizatorką i wyłącznym sponsorem rozdania jestem ja: właścicielka bloga Dashiaa
Kosmetyków nie dostałam od żadnego sponsora.
 2.  Rozdanie trwa od 15.05.2017r do 15.06.2017r do godziny 24.00.
3. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 7 dni od zakończenia rozdania, a wyniki pojawią się w tym poście.
4.W rozdaniu wygrywa tylko 1 osoba. 
5. Po ogłoszeniu wyników wylosowana osoba proszona jest o wysłanie swojego adresu, na które mają zostać wysłane nagrody na adres madzasta0801@o2.pl


 CO NALEŻY ZROBIĆ ŻEBY ZGARNĄĆ PUDEŁKO KOSMETYKÓW:
- być publicznym obserwatorem bloga,
- dodać baner w pasku bocznym
-  zaobserwować mój profil madzasta na Instagramie
- zaobserwować profil Dashiaa na Facebooku

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję blog jako: nick
Dodałam baner na: tytuł bloga
Obserwuję Instagram: nie/tak link
Obserwuję na Facebooku: nie/ tak link

Powodzenia.:D




5 komentarzy:

  1. Obserwuję blog jako: Milena M
    Dodałam baner na: Kosmetyczne Pasje http://www.kosmetycznepasje.pl
    Obserwuję Instagram: nie, bo nie podałaś linku
    Obserwuję na Facebooku: tak Milena M...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rozdanie,życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...