17.9.15

bye bye SUMMER


Cześć.!:)
Nawet się nie obejrzałam i już zleciało mi połowę września!  Pomimo tego słoneczko nadal świeci, a temperatura nadal sięga powyżej 23stopni. Przeglądając też pogodę na najbliższe dni postanowiłam przygotować stylizację, która będzie "pożegnaniem" lata. Niestety:( Bardzo ubolewam nad tym, że ciepłe dni powoli odchodzą w niepamięć i nadchodzi zimna i szara jesień:(



Stylizacja na "szybkiego", ponieważ robiona od razu po powrocie z pracy. Jak zauważcie postawiłam na bawełnianą sukienkę w kwiaty, a całość dopełniłam tylko złotym paseczkiem.:) 

Powolutku zaczynam zbierać na nowy aparat i niestety nadal zdjęcia robione 10sekundówką:/ Powiem Wam, że takie zdjęcia są baaaardzo męczące. Niby ostrość łapiesz, a jak przeglądasz jak zdjęcie wyszło tej ostrości nie ma:/ Wrrr... To chyba najbardziej mnie wkurzało.:/ 10x trzeba podchodzić do jednego zdjęcia i za każdym razem sprawdzać czy mam ostrość...  Wstawiłam też jedną sklejkę z "super ostrością", więc możecie zobaczyć jak to wygląda;) Ale ciągle powtarzam sobie, że "jeszcze troszeczkę".

Żeby więcej nie marudzić to zostawiam Was ze zdjęciami. :d 











Przpominam też o rozdaniu, które kończy się jutro;)
<klik>

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger