26.1.18

HAPPY GIRL

Hej dziewczyny.! :)
Z pewnością połowa z Was zdążyła już zauważyć, że nie tylko ja pojawiam się coraz mniej na blogu, ale też i posty są wystawiane coraz rzadziej. Nie znaczy to, że kończę z blogowaniem (chociaż muszę przyznać, że to rozważałam), ale nie, nadal zostaję i nadal będę blogować.:)
Otóż chciałam się Wam troszeczkę wytłumaczyć, ale i też delikatnie pochwalić, że od stycznia 2018 sama sobie jestem szefem.:D

Otworzyłam butik online z odzieżą dla kobiet, dlatego też w natłoku papierologii zaglądałam do Was rzadziej. Mam nadzieję, że jak już wszystko się ustatkuje (chociaż troszkę) to wrócę do regularnego blogowania.:)

Więc jeśli byście chciały, to zapraszam Was do zajrzenia na moją stronę, a nóż wpadnie Wam w oko jakiś ciuszek.:)


https://www.facebook.com/xLumiShop/https://www.instagram.com/lumi_shop.pl/


Jeśli chodzi o stronę sklepu to jest jeszcze w budowie (niestety), więc zanim strona zacznie działać, ubrania można zakupić przez facebooka. Więc jak tylko zacznie działać od razu zaktualizuję dane.:)






7 komentarzy:

  1. Super gratuluję mam nadzieję że sklep będzie świetnie prosperować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję:) Sama niebawem kończę obecną pracę i w końcu przechodzę na swoje. Trzeba spełniać marzenia, przynajmniej próbować a internet daje teraz tyle możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w rozkręcaniu interesu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu działalności ! Wszystko się uda bo chcieć to móc ! ;) Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger