7.9.17

Yankee Candle | Zapowiedź zapachów | Jesień, Zima 2017


Hej.
Pogoda za oknem z dnia na dzień robi się bardziej jesienna, a ja powolutku zaczynam kupować zapachowe woski, aby umilić sobie jesienne wieczory. Dzisiaj przygotowałam dla Was zapowiedzi zapachów jesień/zima 2017. Kolekcję jesienną Fall in love możemy już nabyć w sklepach, ale na świąteczna serię musimy jeszcze troszeczkę poczekać. 


JESIEŃ 2017
(sierpień)






ZIMA
(październik)




Ja muszę przyznać, że nie mogę się już doczekać świątecznej kolekcji. I muszę Wam zdradzić, że już niedługo pokażę Wam nowości na pierwszą połowę 2018r.

A jak jest z Wami? Lubicie woski YC?




Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:

8 komentarzy:

  1. Super <3 Uwielbiam świeczki <3
    Zapraszam też do mnie na najnowszy wpis z Oufitem :D U mnie na niebiesko :D hehe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba skusze sie na cala kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te świece, ale szkoda mi kasy :?

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się na zimę zaopatrzyć w jakieś nowe woski i świece :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie woski umilają jesienno-zimowy czas ...:)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie używałam wosków i świec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze pisząc jeszcze nie miałam okazji poznać yankee candle, a podobno pachną bezbłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger