4.4.17

NOWOŚCI KOSMETYCZNE OSTATNICH TYGODNI | Zoeva, Kylie Jenner, Makeup Revolution, Colourpop, Lovely, Koko Kollection, Huda, Catrice, Anastasia Beverly Hills, Issey Miyake, Yankee Candle.



Cześć.!
Dawno nie było na blogu wpisu z nowościami, więc  korzystając z choroby postanowiłam pokazać Wam co nowego pojawiło się u mnie w przeciągu dwóch ostatnich miesięcy . Większość produktów to dla mnie totalne nowości, ale są też produkty, które znam już od dawna. To co, jesteście ciekawe co wpadło w moje łapki w lutym i marcu?



Na samym początku przedstawiam Wam paletki do oczu. Ostatnimi czasy strasznie na nie choruję. ;) Zaczęło się od paletki Revolution Flawless i tak oto w przeciągu 2miesięcy mam już 3 paletki. Do "małej" gromaski dołączyla także paletka Kylie Jenner The Royal Peach, Zoeva Cocoa Blend oraz moje ulubione pędzle z Zoevy.

 Kolejnymi rzeczami, które wpadły w moje łapki były sztuczne rzęsy. Jedne zamówione na Aliexpress, a drugie (kępki)  kupione w Rossmanie - firmy Lovely . Cienie Colourpop zamówione były także na Aliexpress i muszę przyznać, że gdybym wiedziała, że mają taką swietną pigmentację, skusiłabym się na więcej kolorów.:)

 Kolejne makijażowe perełki, które ostatnio do mnie trafiły są pomadki Koko Kollection oraz Huda Beauty. W obydwu firmach pigmentacja jest mega. Nie dość, że są one matowe, to w dodatku nie rozmazują się i utrzymują dość długo na ustach.

 Kolejnymi perełkami były podkłady Catrice HD Liquid Coverage oraz korektor z tej samej firmy. Podkład jak same wiecie w bardzo szybkim tempie zyskał grono ulubieńców i według mnie nie bez powodu. Sama go uwielbiam.:)

 Cienie do brwi Anastasia Beverly Hills były kolejnym zakupem na Aliexpress. Muszę przyznać, że pomimo tego, że to podróbki wg mnie spełniają swoje zadanie - zarówno kolor jak i konsystencja bardzo mi odpowiadają. 

 Kolejne zakupy to płyny do kąpieli. Pierwszy z nich zakupione w Avon - jeżyny z czekoladą, a drugi firmy Palmolive o zapachu waniliowym

 Mgiełki kupione w Avon i perfumy Issey Miyake.

Woski to moje ostatnie zakupy, które zrobiłam w marcu. Tutaj kolekcja Costal Living oraz jeden z zapachów z kolekcji Pure Essence - Wild Mint.


To już wszystkie nowości. Coś Was szczególnie zaciekawiło? O czym chcielibyście poczytać w pierwszej kolejności na blogu? 


Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:

31 komentarzy:

  1. Same perełki kochana, ciekawa jestem tych cieni z alli colorpop jak się mają do oryginałów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiej kolekcji pędzli Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki mnie zaciekawiły, liczę na prezentację kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością niedługo pojawią się w poście recenzyjnym.:)

      Usuń
  4. Piękne nowości! Szczególnie te podkłady Catrice... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie są idealne.:)
      Tylko ile musiałam się naszukać zanim znalazłam 010;)

      Usuń
  5. Kolorki pomadek bardzo mi sie podobają :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle Zoeva prezentują się wspaniale! A te perfumy Issey Miyake bardzo lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja te perfumy dostałam od siostry i niestety nie mój styl.:(
      I tak leżą w pudełeczku.

      Usuń
  7. Ile u Ciebie wspaniałości :) Nie wiem na co patrzeć najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kosmetyki !!
    marzę o tej paletce ZOEVE :)
    Pozdrawiam ciepło,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja mam manię kupowania paletek cieni :D Uwielbiam też podkład z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe nowości :) kilka znam, a niektóre są mi zupełnie obce ;) świetnie jednak, że o nich napisałaś. Bardzo zainteresowały mnie te matowe kosmetyki do ust :) muszę się rozglądnąć za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ciekawych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj znam tą paletkową miłość... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo ciekawych nowości. Znam z nich tylko płynny kamuflaż Catrice i woski ;) Chętnie zobaczyłam swatche cieni Colourpop :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile fajnych nowości! Chętnie przygarnęlibyśmy Catrice, woski i pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co chciałabym zobaczyć w pierwszej kolejności na blogu ? Hmm...wszystko,same cudeńka tu widzę <3 Też mam te woski z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie polecam kupowania kosmetyków na Aliexpres - nie wiadomo, co do nich dodają, a lepiej uważać na swoje zdrowie ;) Woski z nowej kolekcji Yankee na pewno wpadną w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ile nowości :) Nie przepadam za Kylie, ale paletka robi wrażenie już samym opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się twoje cienie z colour pop... Mogłabyś podać linka do sprzedawcy na aliexpress od którego je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety link dawno temu wygasł.:(
      A teraz strasznie ciężko je na Ali znaleźć.

      Usuń
  19. Chętnie zoaczyłabym palete Kylie i pamadki Koko Kollection w akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger