29.8.15

L`Oreal Sunkiss - zel rozjasniajacy - recenzja


Z pewnością już większość z Was słyszała o żelu L`Oreal Sunkiss. Z racji tego, że już od dawna chciałam zrobić coś z włosami, a nie chciałam ich ścinać, ponieważ pewnie później bym tego żałowała, więc skusiłam się na ten żel. Jakie są moje wrażenia po tym żelu? Czytajcie dalej.:)




Producent przygotował żel do 3 odcieni włosów:
01 - do włosów w odcieniach średniego brązu, 
02 - do włosów w odcieniach średniego blondu,
03 - do włosów w odcieniach jasnego blondu.

Żel dostępny jest w drogeriach i kosztuje ok. 30zł. Opakowanie zawiera miękką tubkę o zawartości 100ml. Według mnie cena jest dość wysoka. Żel możemy nakładać na dwa sposoby. Pierwszy z nich to nakładamy go na mokre włosy i podsuszamy suszarką, a drugi nakładamy na włosy suche i po prostu wychodzimy na słońce.
Moje włosy są brązowe, więc początkowo kupiłam żel 01. Muszę przyznać, że nie oczekiwałam większych efektów, ponieważ moje włosy są dość "trudne". Całej tubki starczyło mi na ok. 6 aplikacji, a już po 2 razie zauważyłam delikatne efekty. Jednak nie były takie jak na pudełku. Włosy zaczęły mi przechodzić w delikatny rudawy kolor, co niezbyt mi się spodobało, ponieważ miałam nadzieję, że będzie to choć lekki blond. Fakt, żel faktycznie działa i pomimo tylu chwalebnych opinii dla tego produktu ja jestem na nie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger