28.8.15

Avon, woda toaletowa Scent Essence, Blushing Raspberry - test


Od producenta:
Zmysłowa kompozycja słodkiego mango i jędrnych malin, ocieplona aromatem kwiatów śliwy. Woda toaletowa Scent Essence Blushing Raspberry należy do kategorii zapachów kwiatowo - owocowych.

Kategoria: kwiatowo-owocowa
Nuty zapachowe: mango, nuty malinowe, kwiat śliwy


W poszukiwaniu idealnego zapachu na lato trafiłam właśnie na te perfumy. O ile dobrze pamiętam była to nowość w którymś z katalogów, więc postanowiłam, że je kupię, a że były w okazyjnej cenie to je zamówiłam. I jak? Czytajcie dalej.:)




 Te perfumy to strzał w dziesiątkę.:d Mają one przyjemny zapach, nie za słodki, nie za intensywny i nie jest duszący. Dosłownie pachnie malinami.:d
Zapach utrzymuje się około 2-3 godzin, więc bardzo malutko:( Szkoda.
Jestem pewna, że kiedy skończę ten flakonik kupię kolejny. I kolejny. I kolejny.:d







3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger