12.1.17

Yankee Candle | Christmas Cookie



Cześć.!
Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszy zapach, który towarzyszył mi podczas tegorocznych świąt Bożego Narodzenia. Jeśli jesteście ciekawe czy przypadł mi do gustu, czytajcie dalej.! :)






Od producenta
Wygląda jak słodka, lukrowana tarteletka i... tak samo pachnie, bo wosk Christmas Cookie to esencja mistrzostwa sztuki cukierniczej w świątecznym wydaniu. W bożonarodzeniowym, kruchym ciasteczku od Yankee Candle mieszają się aromaty świeżego masła i najprawdziwszej wanilii. Całość posypana jest szczodrze dekoracyjnym cukrem, przemieniającym się po podgrzaniu w lukrową kołderkę. Christmas Cookies to deser przyrządzony na podstawie tradycyjnej receptury i pomysł na to, jak w kilka chwil otulić dom aromatem świątecznych, domowych wypieków.


Wosk Christmas Cookie pochodzi z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wanilia, cukier oraz świeże masło.



Christmas Cookie to zapach świeżo upieczonych maślanych ciasteczek z dodatkiem wanilii, polanych lukrem. Już w pierwszych chwilach po rozpaleniu wosku czuć ten świąteczny i magiczny klimat. W tej chwili możemy zamknąć oczy i wyobrazić sobie dom w którym wszyscy pomagają w kuchni, a mama właśnie wyciąga z piekarnika nasze maślane ciasteczka.



Zapach jest bardzo intensywny, ponieważ już przez opakowanie wosku czuć jego aromat. Jednak muszę przyznać, że nie jest on duszący ani mdlący. Według mnie idealny na święta. :)




Będę szczera, obrazek na wosku to to, co zwróciło moją uwagę na początku. Jest piękny! Patrząc na niego mam ochotę jeść każde z tych ciasteczek.


Znacie ten zapach?





Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:


17 komentarzy:

  1. Nie miałam, zresztą jak wiele innych, ale będę go miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je a zapachy wszystkie są super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten krążek, a zapach jego z tego co pamiętam podobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go ale ciasteczka wyciągane świeżo z piekarnika brzmią super, aż sama nabrałam ochoty na słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te woski, również mam ten zapach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam zapach i bardzo lubię zwłaszcza w okresie przedświątecznym.Obok Snow Flakie Cookie mój must have świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam tego zapachu (kupuję stacjonarnie). Szkoda bo coś czuję, że bardzo by mi się spodobał. Lubię takie nuty zapachowe :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zapach w święta. Jednak cały rok bym go nie zniosła :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te świeczki ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten wosk, ale w tym roku dokupiłam ich tyle, że kompletnie o nim zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i uwielbiam.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Po Twojej recenzji musiałam go mieć.!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zapachu ale brzmi pysznie! Ja to z kolei wariuję z olejkami i kadzidełkami. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm nie znam, ale z chęcią poznałabym. Myślę, że polubilibyśmy się :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger