17.12.17

ULUBIONA ŚWIĄTECZNA PLAYLISTA



Cześć.!
Święta Bożego Narodzenia już lada moment. Mamy połowę grudnia na na Podlasiu śniegu jak nie było tak nie ma. Nawet nie wiecie jak zazdroszczę osobom u których jest mnóstwo śniegu i w końcu czuć tę atmosferę nadchodzących Świąt. Pewnie większość z Was powie, że "a dużo śniegu to ślisko, nie tylko na ulicy, ale i na chodnikach", "ciężko jeździ się autem w taką pogodę", "jest zimno"... Ehhh.. Żeby jednak nie marudzić i nie być  tym roku jak filmowy Grinch, wyciągnęłam w końcu świąteczne ozdoby, przyozdobiłam mieszkanie, ubrałam choinkę i zaczynam pieczenie pierników. 

Słuchając radia możemy zauważyć, że pojawia się też coraz więcej świątecznych kawałów, więc i ja stworzyłam swoją playlistę, która będzie towarzyszyć mi aż do Świąt. I w taki właśnie sposób powoli "nastrajam" się na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia.



Last Christmas - (Tyler & Ryan Cover)



Justin Bieber - Mistletoe



Sia - Everyday Is Christmas



Frank Sinatra - Jingle Bells



Dean Martin - Let it Snow! Let It Snow! Let It Snow!



Last Christmas - George Michael & Wham Acoustic Piano Cover



Merry Christmas Everyone -  shakin stevens



Glee - Jingle Bell Rock



Ariana Grande - Santa Tell Me



Chris Rea - Driving home for christmas



Justin Bieber & Mariah Carey - All I Wan For Christmas Is You



 Have Yourself A Merry Little Christmas



Jingle Bell Rock - Megan Nicole (cover)






Gwen Stefani - Santa Baby



So this is Christmas- Celine Dion



Miley Cyrus - Silent Night 



LeAnn Rimes - Rockin' Around the Christmas Tree



Bryan Adams - Christmas Time




A Wy macie swoje ulubione piosenki? 
A może w tym roku też robiłyście taką świąteczną playlistę?


 
Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam świąteczne piosenki! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam swojej listy świątecznej ulubionych utworów, słucham jedynie jak coś leci w radiu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. już odpalam sobie tę listę :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam fazkę na świąteczne nutki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O szkoda, że tu nie wpadłam przed świętami jak szukałam świątecznej playlisty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger