27.1.16

Mini zamówienie w Sephora



Hej.:)
Ostatnio większość sklepów rozpieszcza nas rabatami. Podobnie Sephora kusiła swoich klientów zarówno tych stacjonarnych, jak i internetowych rabatem -25%. Niestety nie skusiłam się na wiele rzeczy, ponieważ w większości nie były już dostępne w opcji internetowej. Jesteście ciekawe co zamówiłam? Zapraszam do czytania dalej.;)




Zamówienie przyszło do mnie całkiem szybko i było bardzo solidnie zapakowane. 
Strona Sephory jest bardzo przejrzysta i nie ma większych problemów ze znalezieniem konkretnych produktów. Zamówienie było zapakowane w sztywny tekturowy karton (jest to opcja pakowania na prezenty) , a pudełko z pewnością przyda mi się na jakieś drobiazgi.:)

 Co zamówiłam na promocji?
W sumie niewiele, bo tylko 2 rzeczy, ale i tak jestem z nich zadowolona.:)

Pierwszą z nich są kolorowe pachnące kuleczki do kąpieli. - Let it snow


Wielokolorowe, perfumowane kuleczki do kąpieli od Sephory sprawią, że tak szybko nie będziesz chciała wyjść z wanny! Kulki błyskawicznie rozpuszczają się w wodzie, przez co kąpiel staje się pachnąca i relaksująca. Kuleczki kryją się w okrągłym, przezroczystym flakonie i należą do świątecznej edycji limitowanej. Kupiłam je chyba za niecałe 15zł. Szkoda tylko, że kuleczki na internecie miały mnóstwo kolorów, a jak się okazało kolory są dość mocno przygaszone.:(

Drugą rzeczą jest błyszczyk Magic Gloss



Kuszący błyszczyk do ust dzięki świetlistemu różowemu kolorowi, perłowym pigmentom odbijającym światło i opakowaniu w kształcie płatka śniegu.
Do jakiego rodzaju makijażu? Apetyczny rezultat: świetliste, lekko pokryte kolorem usta! 
Kupiony za około 13zł.



Dodatkowo do zamówienia można było dołożyć 3 darmowe próbki. 


31 komentarzy:

  1. Błyszczyk w fajnym opakowaniu <3

    super post ! :*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze opakowanie ma ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy kupiłaś, ciekawią mnie te kuleczki. Kiedyś kochałam kąpiele w piance, ale teraz mam tylko prysznic:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z Sephory. <3

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty
    A jeśli można zapytać, ile zapłaciłaś za przesyłkę ?

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty
    A jeśli można zapytać, ile zapłaciłaś za przesyłkę ?

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudeńka :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te cudeńka do kąpieli z sephory :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda by mi było tych kuleczek używać. Są śliczne. :)
    Dodaję do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko takie ładne ; ) aż żal by bym od pakowywac ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Błyszczyk ma przepiękne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupuję w Sephorze, bo zwyczajnie przerażają mnie ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam dreogerę SEPHORA. Wszystkie kosmetyki są najwyższej jakości. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie wyglądają te kosmetyki :)) mnie na szczęście nic az tak Noe kusilo .

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. great post :) I follow you via GFC :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Może lepiej żebym nie kupowała takich perfumowanych kuleczek bo nigdy nie wyjdę z tej wanny :) Hahaha :D

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kosmetyki! Szkoda, że kuleczki do kąpieli nie barwią wody :(
    Zapraszam byc-twoim-marzeniem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta kula wygląda nieziemsko:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mnie interesują te kuleczki do kąpieli :) uwielbiam jak pakują przesyłki z tej drogerii - widać, że się starają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy :)) może też się skusze na zamówienie internetowe z Sephory :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto było, bo fajne próbki.Ładne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się prezentują! Chcę takie kuleczki do kąpieli, bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger