26.11.17

MIESIĄC W ZDJĘCIACH - wrzesień, październik 2017



Cześć.!
O nowej miesięcznej serii myślałam już od dłuższego czasu. To już w sumie druga taka seria, która będzie pojawiać się na blogu. Kto tutaj zagląda wie, że pierwsza seria to kosmetyczni ulubieńcy. Obiecuję jednak, że ta seria będzie "lekka i przyjemna", ponieważ posty, które będą pojawiać się co miesiąc będą o tym jak minął mi dany miesiąc. Muszę przyznać, że sama uwielbiam przeglądać takie posty na innych blogach, a i w ten sposób możemy choć trochę bliżej poznać autorkę bloga.:)
Jeśli więc macie ochotę zobaczyć jak wyglądały u mnie wrzesień i październik to zapraszam dalej!




Wrzesień był dla mnie mocno zapracowanym miesiącem ze względu na ostatnie formalności przed ślubem. Jeśli natomiast chodzi o październik tempo również nie zwolniło, choć mogłoby się wydawać, że skoro jesteśmy już po ślubnej gorączce to teraz powinno być tego czasu więcej.  Niestety "projekt" nad którym pracuję jest jeszcze w realizacji i szczerze mam nadzieję, że jeszcze przed końcem roku uda mi się go doprowadzić do końca i wtedy się Wam pochwalę cóż takiego wymyśliłam. ;)

 1. Tablica gości (DIY)   2. Tablica rejestracyjna 
3. Karteczka Księgi Gości (DIY)    4. Zawieszki na alkohol (DIY)


 1. Bukiet ślubny   2. Jedno ze zdjęć z sali weselnej
3,4. Sesja ślubna


 1,2,3,4. Prezentowe skrzyneczki


 1. Kawa, kawusia     2. Zakupy kosmetyczne
3. Nowe pomadki Golden Rose     4. Swatche

 1,2. Gipsówka
3. Kawuuuusiaaa:)      4. Paletka Morphe Dupes


 1. Ulubiona MUR Matte Flawless     2. Nowy gnieciony kubek
3. Nowe kredki od Wibo    4. Swatche


 1. Nowości kosmetyczne    2. Rossmanowe szaleństwo
3. Swatche pomadek z Rossmanna    4. Nowa matowa pomadka K-Lips


1. Paletka Morphe Dupes    2. Swatche Morphe
3. Zdecydowanie ulubione rzęsy Ardell     4. Ulubiony puder Laura Mercier



I to byłoby na tyle. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że takie formy postów
również przypadną Wam do gustu.:)


Trzymajcie się.!
Buźka.:D


Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam Was na:

10 komentarzy:

  1. Piekne zdjęcia ślubne :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia na nowej drodze życia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Chciałam ci pogratulować i życzyć szczęścia i wiele miłości, wspaniałych wspólnych chwil na nowej drodze życia 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna relacja września;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy tego typu post i strasznie się cieszę, że się spodobał.:D

      Usuń
  5. Boże przecudowne zdjecia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger