17.9.19

Promocja na kosmetyki w Rossmannie | wrzesień 2019 - nowe zasady



Po raz kolejny Rossmann przygotował dla nas promocję na kolorówkę. Z pewnością każda z nas czekała na promocję -55%, jednak zasady są już nieco inne niż w poprzednich edycjach. 


Promocja rozpoczęła się 16 września 2019r i będzie trwała aż do 30 września 2019r.

Zasady promocji wrzesień 2019

  • różne zniżki na poszczególne kosmetyki - rabat -40%, -50%, -60%, -70%
  • mogą pojawić się oferty 1+1
  • nie ma limitów zakupu - w poprzednich edycjach trzeba było kupić min. 3 różne produkty aby otrzymać rabat
  • z promocji może skorzystać każdy, nie tylko posiadacze karty Klubu Rossmann
  • posiadacze aplikacji mogą otrzymać przy kasie dodatkowy gratis
  • nie ma możliwości zrobienia zamówienia online i bezpłatnego odbioru w wybranej przez nas drogerii

Co lepsze? Obecna promocja czy -55%?

Osobiście wolałam promocję -55%, nawet pomimo tego, że musiałam kupić min. 3 różne produkty (z tym akurat żadna z nas nie powinna mieć problemu). Obecna promocja niestety wcale do mnie nie przemawia i szczerze mówiąc nawet się nie skuszę na żadne zakupy. Największym jak dla mnie minusem tej promocji jest to, że nie mogę zrobić zamówienia online. Dosłownie nienawidzę robić zakupów stacjonarnie kiedy trwa ta promocja i zawsze wybierałam opcję zakupów online i odbioru w drogerii. 
Już kiedyś pisałam Wam dlaczego nie robię zakupów stacjonarnie. Kto nie widział odsyłam Was tutaj KLIK

  A Wy skusiłyście się na obecną promocję? Jeśli tak to dajcie znać co kupiłyście. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger