31.10.19

Torba do szpitala | Lista do odhaczania



Przyszedł czas na post, na który sporo z Was czekało, mianowicie torba do szpitala. TEN dzień zbliża się wielkimi krokami i szczerze mówiąc z jednej strony nie mogę się doczekać, a z drugiej boję się jak to będzie po urodzeniu. Tak więc zaczęłam poszukiwania idealnej listy co potrzebne będzie podczas pobytu w szpitalu. Jesteście ciekawe co się na niej znalazło? Czytajcie dalej...




Czy idealna lista do szpitala istnieje? Wg mnie nie, ponieważ każdy szpital ma inne wymagania co do rzeczy, które będą potrzebne przyszłej mamie oraz jej maluszkowi. Każda z nas powinna dostać, ewentualnie pobrać listę ze szpitala w którym decydujemy się na poród. Ja zdecydowałam się na poród w prywatnej klinice i muszę przyznać, że praktycznie nic nie musiałam kupować na TEN dzień - poza rzeczami dla siebie (piżama, kosmetyki, staniki itp).

DOKUMENTY:

- dowód osobisty
- karta ciąży
- wymagane wyniki badań
- skierowanie

RZECZY OSOBISTE:

- koszule rozpinane
- szlafrok
- kapcie
- klapki
- ręczniki
- majtki jednorazowe
- staniki do karmienia
- żel do higieny intymnej
- kosmetyki (żel pod prysznic, pasta do zębów itp)
---------
tego mój szpital nie wymaga (podkłady na łóżko, duże podpaski, wkładki laktacyjne,  krem na brodawki)

DODATKOWO:

- ręcznik papierowy
- przekąski
- ładowarka
- telefon
- mokre chusteczki 

Dla malucha również mój szpital nic nie wymagał, jednak na liście poniżej macie wypisane jakie rzeczy mogą Wam się przydać. Pamiętajcie, że tak jak pisałam wcześniej kazdy szpital ma inne wymagania co do potrzebnych rzeczy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny! :)

To one dają mi motywację do dalszego działania.:)
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do zostania ze mną na dłużej.

Copyright © 2016 D a s h i a a , Blogger